De Vijf Van Marco Durieux – Belduna PuzzeltochtOnline

Marco Durieux – PuzzeltochtOnline - Promotie Noord

Belduna werd op 1 oktober 2018 opgericht door Marco Durieux. Dit bedrijf, gevestigd in Katwijk (ZH), bedenkt en ontwikkelt toeristische/recreatieve producten en diensten voor de Nederlandse markt waarin educatie en plezier centraal staan.

Met haar dienst “PuzzeltochtOnline” richt Belduna zich op de ontwikkeling van auto-, fiets- en wandelpuzzeltochten in Nederland.

Promotie Noord is nieuwsgierig naar de persoon achter Belduna PuzzeltochtOnline en stelt Marco Durieux vijf vragen om hem beter te leren kennen. 

Waarom ben je gestart met PuzzeltochtOnline?
Ik ben gestart met de dienst “PuzzeltochtOnline” om toeristisch/recreatieve aanbieders met een klein marketingbudget de mogelijkheid te bieden om – tegen zeer aantrekkelijke prijzen – in mijn puzzeltochten een advertentie te plaatsen zodat zij hierdoor meer bezoekers/klanten kunnen verwelkomen.”

Kun je vertellen wat je drijfveer is, je passie, wat betreft PuzzeltochtOnline?
Met de dienst ‘PuzzeltochtOnline’ wil ik toeristen wijzen op de mooiste plekjes en de leukste bezienswaardigheden die ons land rijk is. Doel hiervan is om een wezenlijke bijdrage te leveren aan het spreiden van toeristen over geheel Nederland zodat:

  1. de druk op bestaande toeristische hotspots als: Amsterdam, de Bollenstreek, Volendam, Kinderdijk en Giethoorn wordt verminderd;
  2. de economie in de overige regio’s wordt versterkt.

Mijn grootste passies zijn:

  • het bezoeken van bezienswaardigheden (zoals: steden/dorpen met een historisch centrum, kastelen, musea, nationaal parken, etc.);
  • het delen van kennis hierover;
  • het fotograferen van mooie landschappen en historisch erfgoed;
  • het ontwikkelen en spelen van (bord)spellen.

Gedreven door deze passies bedenk en ontwikkel ik – op basis van de gestelde wensen van de klant – nieuwe toeristische/recreatieve producten en diensten.

Verder heb ik tijdens de coronaperiode het toeristisch bordspel “Ontdek Nederland!” ontwikkeld. In dit superspannende én taalonafhankelijke bordspel – dat zowel uit een familievariant, een expertvariant als een solovariant bestaat – maken de spelers op een onvergetelijke manier kennis met het unieke historische erfgoed van Nederland. Tevens komen zij in aanraking met traditionele producten en symbolen die synoniem zijn geworden voor ons land, zoals de tulp, de kaas, de klomp en de windmolen. Wil je meer weten over dit unieke bordspel, kijk dan eens op:

www.puzzeltochtonline.nl/bordspel_ontdek_nederland

Wat maakt ondernemen de moeite waard?
Als ondernemer kun je je volledig bezighouden met het realiseren van je eigen dromen.”

Waar ben je dankbaar voor met betrekking tot het ondernemerschap?

  • Tevreden klanten;
  • Nieuwe (uitdagende) opdrachten;
  • Ontmoeten van ondernemers met dezelfde passie;
  • Samenwerken met ondernemers binnen hetzelfde werkveld.

Wie verdient een podium op Promotie Noord?
Mevrouw Afiena van IJken-van Zanten, directeur van Stichting Museum Menkemaborg in Uithuizen. Door de coronacrisis hebben veel minder toeristen een bezoek gebracht aan de Menkemaborg dan in de periode daarvoor. Hierdoor is de stichting behoorlijk wat inkomsten misgelopen. Geld dat men nodig heeft voor het onderhoud van de statige borg en haar prachtige tuinen. Hopelijk kan een mooi artikel op de website van Promotie Noord veel toeristen overhalen om ook eens een bezoekje te brengen aan dit fraaie rijksmonument.”

Marco Durieux – PuzzeltochtOnline - Promotie Noord

Voor meer informatie over PuzzeltochtOnline / Belduna kijk op www.puzzeltochtonline.nl

Marco Durieux – PuzzeltochtOnline - Promotie Noord

Laat een bericht achter

Plaats een reactie

Abonneer je op onze nieuwsbrief

Deze inhoud is beschermd